かたくりかたこりかたつむり

やっぱり誤字脱字は氷山の一角

A Way Of Life和訳

A Way Of Life

作詞:田中玲子

(Cho) I tried hard but where did we go wrong?

(Cho) I hope we could.. but I won't start all over again

Mid-day Street walks lights fell and dispersed in the air

Nobody stopped to see them fade Your eyes seemed so

innocent

Everything made sense to you They didn't to me

(Cho) Deep inside my mind

I didn't compromise just for the love

(Cho) Deep inside my mind

Believing your words

A way of life A way of life

I heard you say We were on the same street

A way of life A way of my life

A Way Of Life

頑張ったよ でも私たち 何がいけなかったんだろう?

そうできるなら… だけどもう一度始めはしない

真昼に 街歩き 光が降り注いで あたりに散った

立ち止まって見る人はいない

あなたの瞳はとても無邪気そう

すべての意味が分かってたんだね

私には分からなかった

心の中の奥深く

愛のために 妥協しなかった

心の中の奥深く

あなたの言葉を信じてる

生き方 ひとつの生き方

言ってたよね

私たちは同じ通りにいるんだって

生き方 私の生き方

ポータブルになって追加された放課後の街のBGM。最初は静かすぎて寝落ちの危険を感じましたが、なかなかどうしてマッチしてますよね。そうか…巌戸台はノリノリなだけじゃないんだ…

1/15修正