かたくりかたこりかたつむり

やっぱり誤字脱字は氷山の一角

Motherland (by Fiordmoss) 歌詞和訳

Motherland
Lyrics by Jon-Eirik Boska

No matter how deep you dive
The ancient eye can always see
The iridescence of your tears
My riddle unfolds in time
Takes you far into the right
State of mind to break the charm
Or deeper

(どんなに深く潜ろうと
古の瞳にはいつでも見える
玉虫色のあなたの涙
やがて明らかになる私の謎は
あなたをはるか遠くへ連れて行く
呪文を解く正しい精神状態にまで
もしくはより深みへ)

I understand
Eat from my hand
It's not all just sand
It's my motherland

(理解した
私の手から食べる
これはただの砂地じゃない
私の祖国)

Your shelter, skin, shield, your pride
Words shatter teeth when you lie
The water is high so lay it out
Before I take you by surprise

(あなたの避難所、皮膚、盾、あなたの誇り
嘘をつけば言葉は歯を噛み砕く
水位が高いから平らに並べなさい
私があなたを驚かせる前に)

I understand
Eat from my hand
It's not all just sand
It's my motherland
I understand
Eat from my hand
It's not all just sand
It's my motherland
Before I take you by surprise
Before I take you by surprise
Before I take you
Before I take
Before I take you by surprise

(理解した
私の手から食べる
これはただの砂地じゃない
私の祖国
理解した
私の手から食べる
これはただの砂地じゃない
私の祖国
私があなたを驚かせる前に
私があなたを驚かせる前に
私があなたを
私があなたを
私があなたを驚かせる前に)

Motherland

Motherland

  • Fathermother
Amazon